Xest-hora

Tes dúbidas con respecto á xestión administrativa da túa empresa?Non entendes como facer determinados procedementos e trámites?Todos os mércores teremos o asesoramento dunha experta xestora para axudarte con todas esas complicacións que se che presenten nos teus proxectos.Que imos facer?Expoñer todas esas dúbidas e inquedanzas en materia de xestións administrativas para a túa empresa ou proxecto, incidindo en diferentes materias e solventándoo dunha maneira instructiva.Quen o imparte? Ana Belén Muñiz VeraAna forma parte do equipo de asesoramento empresarial do Pazo de Arenaza. É Licenciada en Administración e Dirección de Empresas pola Universidade de A Coruña. Dedicada á xestión administrativa e ao asesoramento de empresas e profesionais autónomos, o que compatibiliza tamén coa sua actividade formadora.Tras traballar por conta allea como xestora administrativa, en 2013 decidiu montar o seu propio despacho co obxectivo de ofrecer un servizo de asesoramento con valor engadido no que se valore a rendibilidade do mesmo, sen que só sexa considerado un mero coste. A quen está dirixido?A tod@ @s coworkers que teñan algunha dúbida na súa xestión administrativa e queiran aprender como atallalo.Como me inscribo?Soamente tes que facer clic no botón azul para rexistrarte!

Pazo de Arenaza
Pazo de Arenaza - Iñás, Oleiros (Map)
Tes dúbidas con respecto á xestión administrativa da túa empresa?
Non entendes como facer determinados procedementos e trámites?
Todos os mércores teremos o asesoramento dunha experta xestora para axudarte con todas esas complicacións que se che presenten nos teus proxectos.

Que imos facer?

Expoñer todas esas dúbidas e inquedanzas en materia de xestións administrativas para a túa empresa ou proxecto, incidindo en diferentes materias e solventándoo dunha maneira instructiva.

Quen o imparte?

 

Ana Belén Muñiz VeraAna Belén Muñiz Vera

Ana forma parte do equipo de asesoramento empresarial do Pazo de Arenaza. É Licenciada en Administración e Dirección de Empresas pola Universidade de A Coruña. Dedicada á xestión administrativa e ao asesoramento de empresas e profesionais autónomos, o que compatibiliza tamén coa sua actividade formadora.

Tras traballar por conta allea como xestora administrativa, en 2013 decidiu montar o seu propio despacho co obxectivo de ofrecer un servizo de asesoramento con valor engadido no que se valore a rendibilidade do mesmo, sen que só sexa considerado un mero coste.
 

A quen está dirixido?

A tod@ @s coworkers que teñan algunha dúbida na súa xestión administrativa e queiran aprender como atallalo.

Como me inscribo?

Soamente tes que facer clic no botón azul para rexistrarte!
Be the first one to leave a comment!

2

Attendees