Hai empresas cunha alta rentabilidade que terminan pechando por tensións na súa tesorería. Queres aprender a evitalo?Que imos facer?Neste obradoiro virtual analizaremos esas tensións de liquidez mediante un breve estudo e análise de previsión de resultados e liquidez dun proxecto empresarial. Este é un obradoiro teórico-práctico: non olvides que a mellor forma de aproveitalo e traendo as túas contas, pensando na túa estructura de custos, balances, beneficio, produtos, etc.Quen o imparte? Ana Belén Muñiz VeraAna forma parte do equipo de asesoramento empresarial do Pazo de Arenaza. É Licenciada en Administración e Dirección de Empresas pola Universidade de A Coruña. Dedicada á xestión administrativa e ao asesoramento de empresas e profesionais autónomos, o que compatibiliza tamén coa sua actividade formadora.Tras traballar por conta allea como xestora administrativa, en 2013 decidiu montar o seu propio despacho co obxectivo de ofrecer un servizo de asesoramento con valor engadido no que se valore a rendibilidade do mesmo, sen que só sexa considerado un mero coste. A quen está dirixido?A tod@s aquelas persoas que teñan unha empresa, sexan autónomos ou estén pensando en emprender e non teñan claro cómo analizar custos na súa actividadeComo me inscribo?Soamente tes que facer clic no botón azul para rexistrarte!
Que imos facer?
Neste obradoiro virtual analizaremos esas tensións de liquidez mediante un breve estudo e análise de previsión de resultados e liquidez dun proxecto empresarial.Este é un obradoiro teórico-práctico: non olvides que a mellor forma de aproveitalo e traendo as túas contas, pensando na túa estructura de custos, balances, beneficio, produtos, etc.
Quen o imparte?

Ana forma parte do equipo de asesoramento empresarial do Pazo de Arenaza. É Licenciada en Administración e Dirección de Empresas pola Universidade de A Coruña. Dedicada á xestión administrativa e ao asesoramento de empresas e profesionais autónomos, o que compatibiliza tamén coa sua actividade formadora.
Tras traballar por conta allea como xestora administrativa, en 2013 decidiu montar o seu propio despacho co obxectivo de ofrecer un servizo de asesoramento con valor engadido no que se valore a rendibilidade do mesmo, sen que só sexa considerado un mero coste.