Para mellorar a forma de entrar en contacto cos teus potenciais clientes necesitas sentirte segur@ no proceso. O cliente debe sentirse identificad@ coa túa proposta e debe percibir que estás solventando un problema. Por iso terás que mostrarlle de qué forma podes axudarlle a conseguir as súas metas.
Que imos facer?
Neste obradoiro virtual imos descubrir os principais bloqueos á hora de presentar os teus contidos. Descubrirás o contido mínimo que debe engadir a túa proposta para empezar a captar a atención dos teus clientes potenciais. Coñecendo as necesidades das clientas averiguarás de qué forma podes aportar valor para comezar a conseguir resultados.Trataremos de que atopes a importancia do qué e para quén da túa mensaxe sen olvidar que o máis importante é que o teu cliente descubra por qué paga a pena traballar contigo. Por suposto, tamén falaremos de ferramentas coas que poderás sorprender aos teus clientes.
Quen o imparte?
![]() |
Jesús Pérez Santiago |
Jesús leva 10 anos relacionado co mundo das ventas e a comunicación online. Ten coordinado un equipo de 15 persoas en ING Bank que se encargaba de realizar ventas cruzadas a través de chat online. Colaborou na creación de argumentarios de venta para o chat de entidades financieiras.
A súa eterna curiosidade permitiulle especializarse no mundo do contido e colaborar con multitude de emprendedores e profesionais axudándolles a estruturar a súa información e mellorar as súas presentacións. Jesús é un apaixoado das ferramentas tecnolóxicas e iso permítelle axudar aos seus clientes na parte de deseño e na elaboración de contido.